Vem vill ha 65

2009-09-23 @ 20:58:01 / Bloggdesign / Kommentera (2) st
I denna design får du ha 4 bilder i headern, Du får också  ändra presentation av dig själv i menyn, samt kontakt formulär. Vill du göra andra ändringar är du välkommen att höra av dig!

Personliga bloggar finns för beställning, och tillgängliga färdiga designer:
Nr 19 - Nr 25 - Nr 41 - Nr 46 - Nr 50 - Nr 51 - Nr 52 - Nr53 - Nr 54 - Nr 55 - Nr 56 - Nr 57 - Nr 58 - Nr 63

Kommenterat av: Emma - Vägen till drömmarna

Sv: Ok, tack iaf :)

2009-09-24 @ 13:32:56
http://singingash.blogg.se/
Kommenterat av: louise

Hej. Du verkar helt klart säker på design, kul att se att de skilljer sig åt och att det finns ett tema bakom sidorna. Jag har själv precis skapat en blogg har funderat länge på att göra det då jag älskar att skriva om saker som väcker tankar/känslor hos människor så hoppas nu också kunna leverera det. Skulle vara mycket tacksam om jag fick din hjälp. 65 verkar helt klart intressant dock skulle jag kunna tänka mig en sida mer som nr 32 tyckte att den var riktigt härlig. 65 är snygg när den har 4 bilder i headern (tycker att det gör sidan mer personlig när det finns någon form av bild där) men skulle velat haft "gladare" färger förövrigt. Min tanke är att ha en balanserad bloggsida som väcker intresse. Den ska definitivt inte "ta över" skrivandet utan vara som en itresseväckande start så att man blir sugen på att läsa mer. Tack för titten på alla sidor MVH /Lollo

2009-09-26 @ 12:43:35
http://lolloma.blogg.se/

BLOGGDESIGN

¤ Designerna är gjorda i IE8/Firefox3 med 15" skärm/windows7
¤ Min logga ska alltid finnas med på bloggarna.
¤ Klicka här för att se alla aktiva designer jag gjort
¤ Designfrågor undanbes.
¤ Två gratisdesigner finns att ladda ner här och här.

ÖVRIGT
¤ Spam/reklam raderas
¤ Maila Babbi här!

Tack snälla för detta respekteras
Välkommen med kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: