Vinnare 57

2009-08-09 @ 22:43:03 / Information / Kommentera (2) st

Denna design finns tillgänglig.
Maila om du är intresserad av den.
Klicka här för större bild.



Ditt bloggnamn i headern/annan text och vill du göra ytterligare modifikationer är du välkommen att höra av dig!
 Maila för mer information om du är intresserad av designen.


Kommenterat av: Tobbe

Denna bloggdesignen du har nu hade jag velat ha :D kontakta mig för svar!! :D:D

2009-08-09 @ 22:50:51
http://tobbeandersson.blogg.se/
Kommenterat av: C-L-A-R-A

Jag skulle vilja ha den designen i detta inlägget... fast, hur mycket kostar den? :)

Svara tack!

2010-03-23 @ 17:49:54
http://naturalcolors.blogg.se/

BLOGGDESIGN

¤ Designerna är gjorda i IE8/Firefox3 med 15" skärm/windows7
¤ Min logga ska alltid finnas med på bloggarna.
¤ Klicka här för att se alla aktiva designer jag gjort
¤ Designfrågor undanbes.
¤ Två gratisdesigner finns att ladda ner här och här.

ÖVRIGT
¤ Spam/reklam raderas
¤ Maila Babbi här!

Tack snälla för detta respekteras
Välkommen med kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: