Vinnare 46

2009-04-25 @ 22:33:10 / Information / Kommentera (2) st

Denna design vanns av Lantistjejen!
Klicka här för större bild.



Denna design är många timmar nedlagda på. Den är unik och ser inte ut som någon annan.
Du får valfritt välja presentationsbild längst upp till höger i headern, personlig text i headern, ( som du kan ändra själv sen med ), samt om du vill ha fler bilder i högra hörnet i headern som jag lagt dit nu.


Kommenterat av: JENNY HSU ♥

den var riktigt fin. Du är riktigt riktigt duktig, men det visste du kanske redan :)

2009-05-03 @ 11:21:11
http://yannii.blogg.se/
Kommenterat av: Anonym

jag fattar inte, vad betyder vinnare 46, osv :P förlåt men är kass?

2009-05-27 @ 17:41:24
http://eweman.blogg.se/

BLOGGDESIGN

¤ Designerna är gjorda i IE8/Firefox3 med 15" skärm/windows7
¤ Min logga ska alltid finnas med på bloggarna.
¤ Klicka här för att se alla aktiva designer jag gjort
¤ Designfrågor undanbes.
¤ Två gratisdesigner finns att ladda ner här och här.

ÖVRIGT
¤ Spam/reklam raderas
¤ Maila Babbi här!

Tack snälla för detta respekteras
Välkommen med kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: