Vinnare 53

2009-06-01 @ 15:51:23 / Information / Kommentera (2) st

Denna design finns tillgänglig.
Maila om du är intresserad av den.

Klicka här för större bild.



Valfri text i headern.
Går även att ta bort den och ersätta med annat, eller kombinera text och bilder.
Maila för mer information!


Kommenterat av: Emma

Hej!Jag skulle väldigt gärna vilja ha hjälp med ny bloggdesign.Kan man be dig göra en design?Gör du det gratis eller mot betalning? Jag skulle ffa vilja ha lite häftig text på headern. Lite snirklig text. Men om du e intresserad så kan jag komma tillbaka med mer önskemål :)

2009-09-10 @ 09:51:44
http://petersson84.blogg.se/
Kommenterat av: melinda

den va ju sjukt söt :o

2010-05-31 @ 12:46:21

BLOGGDESIGN

¤ Designerna är gjorda i IE8/Firefox3 med 15" skärm/windows7
¤ Min logga ska alltid finnas med på bloggarna.
¤ Klicka här för att se alla aktiva designer jag gjort
¤ Designfrågor undanbes.
¤ Två gratisdesigner finns att ladda ner här och här.

ÖVRIGT
¤ Spam/reklam raderas
¤ Maila Babbi här!

Tack snälla för detta respekteras
Välkommen med kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: