Vem vill ha 104?

2012-01-02 @ 19:01:52 / Bloggdesign / Kommentera (3) st

* 3 bilder i headern
* Valfri text i headern
* Bakgrunden kan bytas ut

Vill du göra andra ändringar är du välkommen att höra av dig :)

Personliga bloggar finns för beställning, och tillgängliga färdiga designer
(givetvis är även dessa personliga), dessa hittar du i menyn!


Kommenterat av: Annie

Men halloj Cia!



Jag har googlat runt som en dåre efter någon vettig kotte som gör snygga bloggdesigner. ÄNTLIGEN. Din adress stod med som tips på en blogg jag hittade. Läget ligger till som så att jag knåpat ihop en design själv som jag känner mig riktigt nöjd med, men det är lite små fix och trix som behöver ändras/läggas till och efter en klipp och klistra katastrof har mitt tålamod nått botten och det är krisläge med menyer som flyter runt. Jag anar att det går riktigt fort bara man vet vad man sysslar med. Jag undrar om du hjälper till med sådant eller om du bara gör designer från grunden? Titta gärna in och kolla om det vore något för dig.



Svara gärna så fort du kan!

MVH Annie

2012-02-09 @ 20:01:45
http://anniemellstrom.blogg.se/
Kommenterat av: Johanna

Hej!

Jag vill jätte gärna ha den. Hör gärna av dig till mig.



Mvh Johanna

2012-03-26 @ 20:36:27
http://rosashem.blogspot.com
Kommenterat av: Julia Zetterberg

Kan du inte komma igång igen? Är sugen på en design av dig!

2012-05-05 @ 07:27:06

BLOGGDESIGN

¤ Designerna är gjorda i IE8/Firefox3 med 15" skärm/windows7
¤ Min logga ska alltid finnas med på bloggarna.
¤ Klicka här för att se alla aktiva designer jag gjort
¤ Designfrågor undanbes.
¤ Två gratisdesigner finns att ladda ner här och här.

ÖVRIGT
¤ Spam/reklam raderas
¤ Maila Babbi här!

Tack snälla för detta respekteras
Välkommen med kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: