Vinnare 64

2009-09-23 @ 20:41:15 / Information / Kommentera (2) st
Vinnare av denna design blev Heromer!
Klicka här för större bild.



I denna höst design får du ha din blogg adress i headern ( lr annan text ). Du får också  ändra presentation av dig själv i menyn. Vill du göra andra ändringar är du välkommen att höra av dig!

Kommenterat av: Elin - Design&Makeup

Riktigt härlig design du har gjort där :)

2009-09-24 @ 23:08:51
http://designandmakeup.se
Kommenterat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

Hejsan Babbi! :) du har gjort en design till mig tidigare, men jag skulle vilja fråga om du skulle kunna göra två designer yttligare till mig, självklart betalar jag. jag undrar om jag skulle kunna få en höst design exat som Heromer's en precis likadan , om det går? ;) och en annan design med vinter/jul tema om det går? <3



KRAM

2009-10-11 @ 01:13:25
http://ligon.blogg.se/

BLOGGDESIGN

¤ Designerna är gjorda i IE8/Firefox3 med 15" skärm/windows7
¤ Min logga ska alltid finnas med på bloggarna.
¤ Klicka här för att se alla aktiva designer jag gjort
¤ Designfrågor undanbes.
¤ Två gratisdesigner finns att ladda ner här och här.

ÖVRIGT
¤ Spam/reklam raderas
¤ Maila Babbi här!

Tack snälla för detta respekteras
Välkommen med kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: