Vinnare 83

2010-04-08 @ 15:39:33 / Information / Kommentera (2) st
Denna design finns tillgänglig.
Maila om du är intresserad av den.
Klicka här för större bild.



Designen innehåller ditt bloggnamn längst upp till vänster (eller annan text om önskas), 3 valfria bilder i headern, rundade kanter, egen personligt kontakt formulär i menyn, text som visar besökarens skärmupplösning, och en favicon i form av en fyrkant.
Vill du göra andra ändringar är du välkommen att höra av dig :)

Kommenterat av: simone

Moorning babbi! Hur leker livet? ;) Önskar dig en wünderbar dag snyggo!

2010-04-14 @ 10:30:10
http://fattybom.se
Kommenterat av: fredrika

jag har mailat dig angående designen, men min mail har inte gått att öppna, det har blivit nått konstigt med den..



men iaf ! jag är väldigt intresserad av den här designen :)

(83) hur kan man få den :b? för visst är det gratis ? :)



tacksam för svar ! :-)

kram!


BLOGGDESIGN

¤ Designerna är gjorda i IE8/Firefox3 med 15" skärm/windows7
¤ Min logga ska alltid finnas med på bloggarna.
¤ Klicka här för att se alla aktiva designer jag gjort
¤ Designfrågor undanbes.
¤ Två gratisdesigner finns att ladda ner här och här.

ÖVRIGT
¤ Spam/reklam raderas
¤ Maila Babbi här!

Tack snälla för detta respekteras
Välkommen med kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: