Vinnare 22

2008-12-02 @ 23:00:04 / Information / Kommentera (2) st
Denna design finns tillgänglig eftersom den som ville ha den drog sig ur.
Ny ägare blev Linypiny!
Klicka här för en större bild.


Kommenterat av: Jesse

Hello, jag är rätt ny när det gäller sånt här? om jag vill ha denna, blir den exakt som den ser ut på din bild..eller kan man få den mer "killaktig" alltså lite killfärger..och kan man välja egna bilder?

2008-12-12 @ 10:53:23
http://minsonsmorsa.blogg.se/
Kommenterat av: Ina

Hej hej igen =)



Jag vill gærna att du fixar en personlig design till mig, Hur gør jag før att du ska få bilder osv. ?



MVH Carina

2009-02-04 @ 11:45:54
http://norgeina.blogg.se/

BLOGGDESIGN

¤ Designerna är gjorda i IE8/Firefox3 med 15" skärm/windows7
¤ Min logga ska alltid finnas med på bloggarna.
¤ Klicka här för att se alla aktiva designer jag gjort
¤ Designfrågor undanbes.
¤ Två gratisdesigner finns att ladda ner här och här.

ÖVRIGT
¤ Spam/reklam raderas
¤ Maila Babbi här!

Tack snälla för detta respekteras
Välkommen med kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: