Vinnare 21

2008-11-27 @ 23:58:32 / Information / Kommentera (2) st
Köp-nu-direkt blev det av denna design till Choolst!
Klicka här för en större bild.


Kommenterat av: A M A N D A J O S E F I N E

kul att du gör designer.. :D dock vill jag nog försöka mig på att fixa min finare sjhälv :D men tack ändå! hoppas du har haft en bra dag?

2008-12-01 @ 16:01:07
http://amandajosefine.blogg.se/
Kommenterat av: josefin

du har skitmånga snygga designer!



jag skulle bara behöva hjälp med att ändra lite där folk skrivit kommentarer, alltså hur deras kommentarer ser ut - om du tittar hos mig så sitter alla kommentarer ihop och det är jättestökigt. vet inte vad jag gjort för fel eftersom jag följt hänvisningarna enligt designadinblogg.se, men ändå blir det inte så :( hjälp mig? kram

2009-01-06 @ 10:13:37
http://sameoldstories.blogg.se/

BLOGGDESIGN

¤ Designerna är gjorda i IE8/Firefox3 med 15" skärm/windows7
¤ Min logga ska alltid finnas med på bloggarna.
¤ Klicka här för att se alla aktiva designer jag gjort
¤ Designfrågor undanbes.
¤ Två gratisdesigner finns att ladda ner här och här.

ÖVRIGT
¤ Spam/reklam raderas
¤ Maila Babbi här!

Tack snälla för detta respekteras
Välkommen med kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: