Vem vill ha 05?

2008-06-29 @ 22:46:15 / Bloggdesign / Kommentera (2) st
Vem vill ha denna rosa layout med hjärtan?
Maila om du har några frågor.

_____

Kommenterat av: michelle

Jag vill ha jag vill ha jag vill ha jag vill ha!!! 50 spänn lagt! :D

2008-06-30 @ 05:44:07
http://michellinen.blogg.se/
Kommenterat av: Kristin

Hej, jättebra blogg du har, verkligen!

Jag har ett major problem... Hur gör jag så min meny kommer högre upp på bloggen, i nivå med headern? Och hur tar jag bort de två/tre smala strecken som kommit över profilbilden???



Och sist men inte minst, hur får jag min välkomsttext med åt höger? :):):)



Min blogg:

Användarnamn: Kristin

Lösenord: Universe



Remeber, stora första bokstäver :)

Vore tacksam för svar!

Kram

2008-07-06 @ 16:25:37
http://liddie.blogg.se/

BLOGGDESIGN

¤ Designerna är gjorda i IE8/Firefox3 med 15" skärm/windows7
¤ Min logga ska alltid finnas med på bloggarna.
¤ Klicka här för att se alla aktiva designer jag gjort
¤ Designfrågor undanbes.
¤ Två gratisdesigner finns att ladda ner här och här.

ÖVRIGT
¤ Spam/reklam raderas
¤ Maila Babbi här!

Tack snälla för detta respekteras
Välkommen med kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: